Renault Polska ogłosiło akcję serwisową dla modelu Trafic III generacji. Problem dotyczy poduszki powietrznej i występuje w niespełna 40 egzemplarzach sprzedanych w Polsce.
Akcja serwisowa obejmuje samochody wyprodukowane we francuskiej fabryce Renault od 14 maja do 1 grudnia 2014 roku.
Możliwy jest brak brakować śrub mocujących poduszkę powietrzną pasażera do belki poprzecznej deski rozdzielczej. W momencie zderzenia może skutkować to nieprawidłowym rozwinięciem się poduszki powietrznej.
W Polsce do serwisów zostaną zaproszeni klienci którzy zakupili te samochody. Lista numerów VIN znajduje się TUTAJ.
Wszelkich informacji związanych z kampanią serwisową udziela Renault Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Marynarska 13, 02-674 Warszawa; tel.: 800 900 803; e-mail: kontakt.klient@renault.com.pl).
Źródło zdjęcia: Renault