Akcja serwisowa – Renault Trafic III

nowe-renault-trafic-2014

 

Renault Polska ogłosiło akcję serwisową dla modelu Trafic III generacji. Problem dotyczy poduszki powietrznej i występuje w niespełna 40 egzemplarzach sprzedanych w Polsce.

Akcja serwisowa obejmuje samochody wyprodukowane we francuskiej fabryce Renault  od 14 maja do 1 grudnia 2014 roku.

Możliwy jest brak  brakować śrub mocujących poduszkę powietrzną pasażera do belki poprzecznej deski rozdzielczej. W momencie zderzenia może skutkować to nieprawidłowym rozwinięciem się poduszki powietrznej.

W Polsce do serwisów zostaną zaproszeni klienci którzy zakupili te samochody. Lista numerów VIN znajduje się TUTAJ.

Wszelkich informacji związanych z kampanią serwisową udziela Renault Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Marynarska 13, 02-674 Warszawa; tel.: 800 900 803; e-mail: kontakt.klient@renault.com.pl).

Źródło zdjęcia: Renault

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim!

Komentarze do artykułu

Komentarze