W związku z podwyższeniem kosztów wynajmu pomieszczeń a także braku miejsc hotelowych w miejscowych hotelach II spotkanie kierowców aut dostawczych, które miało odbyć się w Rzeszowie zostało odwołane.
Od wtorku tj. 25 listopada br. trwały ostatnie już przygotowania i finalizacja umów. Wszystkie umowy z firmami zachowały swój pierwotny kształt do 15 grudnia br. W poniedziałek firma , która wynajmowała nam sale wykładowe oraz udostępniała miejsca parkingowe podniosła swoje koszty samego najmu z 11 368 zł na 19 895,76 zł. Nasi sponsorzy wycofali się zatem z umów i spotkanie zostało odwołane.
Dla osób z akredytacjami i z potwierdzonymi miejscami hotelowymi
Możemy także poinformować, iż wszelkie rezerwacje, które dokonywaliście Państwo przez nas lub koleżanki z stowarzyszenia zostały zwrócone. Większość z Was zapewne ma już środki na swoich kontach, ponieważ zanim informacja pojawiła się na Państwa skrzynkach – przez całą noc pracowaliśmy aby wszystko z naszej strony było załatwione.
Także trzy zagraniczne autokary z Słowacji, Węgier i Czech – został ich koszt, pokryty. Kierowca oraz rezerwacja ze środków stowarzyszenia zostały opłacone.
Za wszelkie niedogodności przepraszamy. Przypominamy, że cały czas jesteśmy do Waszej dyspozycji.