P&O Ferries – Najlepszy sposób przepraw do UK – Rozkład przepraw

Chcesz skrócić czas oczekiwania na prom do Wielkiej Brytanii i przeprawiać się o dowolnej porze? Zależy Ci na szybkości i bezpieczeństwie Twoich transportów? Szukasz wygodnego i elastycznego sposobu rezerwacji?
Przeprawa Calais-Dover linii P&O FERRIES to idealne rozwiązanie dla Ciebie!!!Wybierając tę trasę z PROMY24.COM – oficjalnym agentem P&O Ferries w Polsce zyskujesz:
– do 46 odpłynięć na dobę,
– brak kolejek i krótki czas oczekiwania na następną przeprawę,
– odejścia średnio co 1h,
– rezerwację ważną przez okres 10 dni,
– czas przeprawy do 1h30,
– przeprawy 2 największymi i najnowocześniejszymi promami na tej trasie: Spirit of France oraz Spirit of Britain.

Poniżej znajdziesz aktualny rozkład przepraw:

Calais – Dover
Okres obowiązywania: 14 marzec 2014 – 15 grudzień 2014

Wypłynięcie (przypłynięcie)
00:30(01:00) 01:20(01:50) 02:40(03:10) 04:35(05:05) 05:45(06:15) 06:45(07:15)
07:45(08:15) 08:50(09:20) 09:50(10:20) 10:45(11:15) 11:35(12:05) 12:35(13:05)
13:25(13:55) 14:20(14:50) 15:20(15:50) 16:05(16:35) 17:15(17:45) 17:55(18:25)
18:50(19:20) 19:55(20:25) 20:35(21:05) 21:45(22:15) 23:35(00:05)

W nocy z soboty na niedzielę brak następujących odejść: 00:30, 02:40 & 05:45.

Dover-Calais
Okres obowiązywania: 14 marzec 2014 – 15 grudzień 2014

Wypłynięcie (przypłynięcie)
00:50(03:20) 02:20(04:50) 03:20(05:50) 04:20(06:50) 06:40(09:10) 07:35(10:05)
08:25(10:55) 09:25(11:55) 10:15(12:45) 11:10(13:40) 12:05(14:35) 12:55(15:25)
13:55(16:25) 14:45(17:15) 15:40(18:10) 16:40(19:10) 17:25(19:55) 18:35(21:05)
19:15(21:45) 20:15(22:45) 21:20(23:50) 22:05(00:35) 23:15(01:45)

W nocy z soboty na niedzielę brak następujących odejść: 21:20, 02:20 oraz 04:20.

Wszystkie godziny są podane w czasie lokalnym.
Operator promowy zastrzega sobie prawo do zmiany powyższego rozkładu.

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim!

Komentarze do artykułu

Komentarze

1 Komentarz

  1. W tytule niusa powinno być słowo: Artykuł sponsorowany, reklama itd.
    Mnie przyciagało do P&O gdy pierwszy raz w życiu zajechałem do Calais o 4 rano a spedytorka nie przekazała mi numeru rejestracji, wogóle mnie nie zarezerwowała.. Poszedłem w kime do 7 kompletnie wyczerpany szcześliwie załapałem sie na przeprawe o 7.40. Ale wcześniej próbowałem po swojemu rozeznać sie w sprawie co i jak, w P&O napotkałem ludzi mówiacych po angielsku oraz francusku, udzielili wszelkich możliwych informacji, poczułem sie bardzo przyjemnie potraktowany. Natomiast w DFDS który jest preferowany przez spedycje spotkałem niecheć, klimat jakby ich ktoś na zapleczu torturował no i zero osób znajacych angielski chociażby w stopniu komunikatywnym – wszystko na migi. Dlatego poszedłem do P&O żeby sie rozeznać co i jak. Podejrzewam że sama przeprawa DFDS jest równie łatwa jak P&O nic szczególnego w opisie nie widze. Nie wiem jak jest na promie, podejrzewam że DFDS jest tańsze zdaje sie ceny Calais-Dover już od 39.99L, gdybym miał sie przeprawiać samochodem osobowym to w ciemno mimo że DFDS przeprawiałem sie 4 razy, wybrał bym chyba P&O. Firma roztoczyła jakiś taki przyjemny klimacik, natomiast DFDS kojarzy mi sie z klimatem francuskich kontrolerów i policjantów. DFDS dla kierowców busików ma darmowy posiłek, ale jest tak (@*#@$@$ że na pytanie „full” kolejny raz odpowiedział bym nie. Herbatka jest dobra, obsługa miła, ogólnie to nie ma zastrzeżeń ot podobnie to odbieram jak poczta polska(niezawodna) vs inpost(ma wady ale jest przyjemne w obsłudze). DFDS ma promy schludne przeprawa odbywa sie sprawnie ale czuć taki klimacik zmeczenia materiału.

    Ergo.. zamiast artykułu sponsorowanego rzyjemnie byłby przeczytać recenzje porównawcze obu przewoźników 😉
    Licze na to 😉

Komentowanie jest wyłączone.