Chwilę temu na FB puściliśmy zajawkę nowy kabiny. „W teście” co to za kabina nikt nie wpadł na pomył, że jest to całkiem nowa produkcja ze znanej firmy zabudowującej Carpol. Ten jeden z większych na polskim rynku zabudów graczy do niedawna korzystał z kabin firmy Spojkar. Firma poszła jednak za przykładem konkurencji. Swoje kabiny montuje przecież Moto Wektor (w tym tylne Twin Caby), Jegger (Dream Master). Trochę odwrotnie postąpił Lamar. Najpierw produkowali tylko kabiny, a teraz całe zabudowy.
Wracając więc do nowych kabin spod Warszawy. Oglądając je z bliska i patrząc na zdjęcia trudno nie odnieść wrażenia, że to nie rewolucja tylko ewolucja. Mocniejsze krawędzie czy trochę bardziej zadziorne oklejenie nie można uznać za innowację. Jednak skoro coś się dobrze sprawdza to nie ma sensu chyba na radykalne zmiany.
Przecież jakiś czas temu Lamar wypuścił SkyCaba z oknem na środku zamiast po bokach. Fakt. Fajnie to wygląda, ale część kierowców stwierdziła, że takie kabiny np. bardziej się nagrzewają. Czyli coś, za coś. Nie dziwi więc ostrożne podejście do tematu. Będzie w miarę ładnie, kabiny są duże (górna licuje się na 2300, a tylna na 2003 – kłania się Francja). Wyglądają fajnie no i są. Okazuje się, że w związku z ciągłym, dużym zapotrzebowaniem na Międzynarodówki, częste opóźnienia w realizacji zabudów zw. było własnie z brakiem kabiny. Czyli po prostu fajnie, że są.
Za tym nie przynudzamy, a wrzucamy zdjęcia do pooglądania. Pierwsza górna -XL.
Za udostępnienie zdjęć dziękujemy firmie Carpol. Z tego co wiemy można takie samochody zamawiać już w edsotawcze.pl
Redakcja.