Peugeot Boxer z Master Truck. Nie międzynarodówka, a dom.

Zwykło się uważać, że międzynarodówka i eksportówka to taki drugi dom dla busiarza. Każdy pewnie wolał jeździć camperem, ale i waży to jakieś 3,5 tony samo w sobie, no ani jednej EP tam nie wpakujesz. Na pod opolskim zlocie można było jednak zauważyć samochód który na pierwszy rzut oka przypominał trochę campera, trochę samochód dla jakiejś grupy rockowej/popowej/kabaretowej*  (niepotrzebne skreślić). Jednak nie. Samochód okazał się pełnoprawnym środkiem transportu towarów dla firmy Eltech z Płocka. Może tylko z małymi konotacjami na bardziej prywatny wypad z rodziną/kolegami/dziewczyną* (j.w.) na weekend.

Peugeot Boxer jak to Boxer/Ducato/Jumper. Fabryka dała mu standardowej blaszanej obudowie dwa miejsca z przodu (to akurat dziwnie rzadkie w polskich busach), klimę, trochę elektryki, drzwi boczne i coś naprawdę fabrycznie fajnego tj. ładny metalic i fajne alufelgi. Reszta była tak zwykła, że właściciel postanowił „trochę” to wszystko przerobić. Zaczął od dołożenia trzech miejsc z tyłu. To trochę zabrało przestrzeni ładunkowej, ale jest to dalej ciężarówka, a da się zabrać już te 5 osób. Ta przeróbka, jak wszystko w tym aucie, nie jest zwykłą holenderką tylko idealnie dopasowanymi fotelami, za którymi zmieściła się leżanka „górna”, a po wyciągnięciu zza foteli materaca ze stelażem mamy leżankę „dolną”. Piszę leżanka, ale łóżka są na tyle duże, że pozazdrościć może ich każdy posiadacz Spojtraka czy Wajkamy. Czyli mamy w przestrzeni pasażerskiej 5 foteli i 2 łóżka. Zostając przy możliwościach spania w Boxerze z tyłu są kolejne dwie wygodne leżanki, które w tygodniu pełnią funkcje półek na przewożony towar. Oczywiście po zdjęciu materacy :-).

Właściwie mógłbym się teraz rozpisać gdzie i jak rura jest domontowana i jak fajnie wyglądają chromowane osłony lusterek czy klamek. Sądzę, że jednak zdjęcia oddadzą najwięcej dlatego poniżej pełna galeria. Może tylko na podsumowanie dodam, że Pan Piotr (właściciel firmy Eltech czyli i Peugota) opowiada o swoim samochodzie tak jak niejeden o swoim domu. To nie dziwne. Dbałość o każdy szczegół i jakość montowanego wyposażenia jest właśnie porównywalna do tego jak większość z nas podchodzi do wykańczania mieszkania czy domu. Nie dziwi to i z innego powodu. Wartość zamontowanego doposażenia na dziś to kilkadziesiąt tys. zł, a to jeszcze nie koniec. Właściciel spodziewa się, że samochód będzie u niego „zawsze” :-). Trzymamy kciuki by blacha wytrzymała, a trzy litrowy silnik pociągną jak najdłużej. Wtedy Boxer będzie gościem na zlotach przez kolejne 10? 20? lat ;-).

Peugot Boxer Master Truck 2015 całyPeugot Boxer Master Truck 2015 kokpit czapeczkaPeugot Boxer Master Truck 2015 alcantaraPeugot Boxer Master Truck 2015 tylny rząd brygadówkaPeugot Boxer Master Truck 2015 łózko za siedzeniamiPeugot Boxer Master Truck 2015 łóżko górnePeugot Boxer Master Truck 2015 tył przestrzeń spalno ładunkowa

 

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim!

Komentarze do artykułu

Komentarze

1 Komentarz

Komentowanie jest wyłączone.